jspn

Direktlänk till inlägg 12 oktober 2010

Veckans blogg

Av josephine - 12 oktober 2010 11:51

Nu var det längesen jag hade Veckans blogg men nu kör vi igen!


Denna blogg är en av alla sminkbloggar jag läser. Hon är sjukt duktig och jobbar som makeup artist på Makeup Store i Dalarna och det jag älskar med hennes blogg är att hon har en kategori som heter Makeup Skolan, där lägger hon upp inlägg där hon lär oss läsare lite allmänt om hud och makeup, det tycker jag är skitbra och skitkul! :)


Veckans blogg äääär........................trumvirvel...........
...........


http://hiilen.blogg.se

  

(bild lånad från Helen)

 
 
helen

helen

12 oktober 2010 13:50

Nemen tack så himla mycket! vad sööt du är då!! :D

http://www.hiilen.blogg.se

 
Mikael

Mikael

28 juli 2012 14:29

Heej!

Förlåt om jag stör, men tänkte bara fråga om jag kan få lite hjälp från dig skulle verkligen behöva det. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Om du kanske bara gillar att läsa inlägg men inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor Kram

http://forum.modekampanj.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av josephine - 12 oktober 2010 11:41


Halllååå! Idag är det tisdag och idag ska jag åka till  min vän frida med några andra tjejer och bli sminkad av fridas kompis, sen ska hon knäppa kort på oss och så, denna tjej tror jag går någon makeup utbildning eller om hon ska, och det ska bli ...

Av josephine - 10 oktober 2010 23:50


Nu är det snart måndag, om 10 minuter, vilket innebär att det är ny vecka, snart fredag och då är det begravning, och jag vill verkligen inte. Det är då jag kommer förstå att du är borta fysiskt sätt. Du kommer alltid finnas i våra tankar men fysiskt...

Av josephine - 4 oktober 2010 18:13

Har inget haft något internet på hela helgen men nu tog josse fram sina kunskaper och fixade det hela! :) haha drog ur alla sladdar och sen i med dom igen och sen simsalabim hokuspokus så funkade det igen :D Senaste inlägget var ju när jag va hos m...

Av josephine - 30 september 2010 10:09


hatar att komma på rubriker!     Sitter hemma hos Sandra, fast hon jobbar så jag är hemma med katterna! Dom lever rövare så det bara skriker om dom! Man kan tro att dom har druckit Red bull nu på morgonen! Medans katterna kutar runt så kollar j...

Av josephine - 28 september 2010 22:36

Helluu! Tisdagkväll och jag sitter här och lirar lite gura, eller ja lirar och lirar, försöker mig på lite ackord.. spelat lilla snigel har jag redan gjort så tränar lite på riktiga ackord just nu! Igår kom stina hem och då åkte jag dit och sov hos...

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du?
 10-15 år
 16-20 år
 21-25 år
 25+

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards