jspn

Alla inlägg under september 2007

Av josephine - 17 september 2007 18:20

heeey!

faan nu äre ju nåra dar sen jag skrev här, jo ja vet jag är lat, men aså, jag har kollat flera ggr på inloggningen men märkligt nog så har jag haft * kramp i fingrarna =P hahaha!

aja, nu äre måååndag, fan va seegt, jag vill ha helg igen, orkar verkligen inte med skolan, så jag sitter bara o är typ, sovfärdig.. haha, är döötrött heela tiden =O

men iaf, helgen va luugn. bio i fredags, holm i lördags och chilla igår..  passade på att städa igår också  =) good girl I am!! =D jamen vafan, jag vet inte vad jag ska skriva. =O tomt i skallen, (somvanligt) men liksom, hahah! äh vafan, orkar inte skriva eller tänka just nu, ska faktiskt ta en dusch nu, snart käka middag och sen sova. =P tänkte plugga idag men ångrar mig, vill ju att stina ska logga in på msn! så man får nåt att skratta åååt, hahahah! sry honey, men va bara tvungen,

men alla vet ju redan att jag o stina har världens "bästa" humor, hahaha NOT! 

aja, skriver nån annan dag, have a nice day!CIAO!



god, what am i going to do?

i cant handle it any longer, he is so wonderful!

But it's to emotional =( <3

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du?
 10-15 år
 16-20 år
 21-25 år
 25+

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards