jspn

Alla inlägg under juni 2007

Av josephine - 25 juni 2007 20:37

Hejsan! Idag har jag inte gjort så mycket, var med vickan en stund. sen kom kristian en snabbis o sa hej. han skulle även kolla på mobilen. Ja sen kastade jag lite pil med syrran, haha jag ägde! hmm, kanske inte. haha iaf så satt Linus o kolla på i camen, haha .. =) söting du är. Ska nog tälta med han o kanske lisa nästa vecka =) skojj de ska bli =)

Ja det blev några ord idag. det får ni vara nöjd med idag. nu ska jag in o drícka en kopp kaffe =)  Puss o Kram <3


____________________________________________________________________

lisa nilsson - du är min stjärna du är min livsstil. du är det absolut bästa som har hänt mig. du lyssnar när man vill bli hört, du ser när man vill bli sedd. utan dig skulle allt försvinna! och förlorar jag dig så vet jag inte vad jag skulle ta mig till. finns inte ord som kan beskriva hur mycket jag älskar dig. du är verkligen allt för mig! Jag älskar dig lisa! / din vän

Av josephine - 23 juni 2007 18:11

hejsan!

ja igår vade ju midsommar afton, åkte då upp till en av mina farbröders stuga.

det var ganska trevligt. från början, sen blev det bara fucked up. men sandra och jag har alltid kul tillsammans o nu fick alex vara med också. =)

hade även femkamp, familjerna mot dom andra familjerna, haha var ganska kul faktiskt. haha . mamma skulle springa fyllepinnen, haha. sen skulle jag också prova, och det gick ju som det gick. haha ramlade typ på engåång.. och fick sorgligt grönska på mina jeans.

tyvärr så vann vi inte men vadå. det är ju till för att det är kul.. så nu ska vi föra denna femkampen vidare, så den heter midsommarspelen nu. och familjen som vinner år för år, får ha en pokal. sedan skickar man den vidare nästa år osv. men jag vet inte om jag kommer orka fira med släkten nästa år. visst är det kul. men vafan, det blir inge kul för oss ungar när dom vuxna är aspackad och bara skriker.

aja sen åkte våran familj hem, markku åkte hem  med oss, och babblade på.. hmm *-) haha. kom hem typ vid halv 3. så gick man o la sig, somnade runt halv fyra. vaknade kvart i 2 idag. :) haha. då hade mamma o pappa åkt å fiska, o jennie satt vid dumburken som vanligt. jag kekade frukost/lunch, sen gick jag ut hit i stugan ochså. snackade med lisa också. så hon ska strax komma hit <3 sova här med mig. och inte vet jag men kanske vi tar en sväng till beachen imorn =) om det blir finväder. =)


Jaja, nu ska jag bädda sängen och så innan lisa kommer.

skriver nog imorn =)

puss o kram <3

Av josephine - 21 juni 2007 17:17

försöker att kontrollera min smärta,

försöker att va glad men det känns i mitt hjärta,

vad ska jag göra när hoppet har tatt slut,

hur ska jag veta vilken väg jag ska ta mig ut?    / sofijah.


Så himla fin låt  <3


Idag är det ännu en dryg jävla dag, sov till 12, käka vid halv1, satt o dryga framför dagens tidning i en timme.sen kom mamma hem, tog ett äpple o somnade sedan. sen satt mig här vid 4 typ. sen har jag inte gjort ett skit. nu ska jag snart käka mat.

o imorn äre den här jävla midsommarn igen då. varför inte bara ta bort den ur den svenska kulturen! åååuff. hatar midsommar. det finns ändå inget o göra. vi ska upp till farbrors stuga iförsej. men vadå.? hur jobbigt är inte derå? aja får iag träffa sandra, o alex :) då blire bra =) men vafan, nu ska ja kila.

puss o kram <3

Av josephine - 20 juni 2007 23:33

hejsan!

denna dag har varit väldigt dryyg.

sov till halv 12 idag, sen satt jag vid datorn kanske en kvart, somnade om vid 12, sen sov jag till halv 3, men konstigt då när man sov 1½ timme det föregående dygnet, haha .. var ju lite trött.

ja imorn ska man inte heller göra så mkt, städa lite i stugan så den blir fin.. hmm, ligger lite skräp här och där.. =) ja sen ska jag inte göra så mkt.

på fredag äre midsommar och då firar vi i farbrors stuga. skulle egentligen sova där men så blir det inte. ska kanske jobba dagen efter *suck*.

nästa vecka är jag o sandra  i lägenheten från tisdag-fredag, ska va hundvakt och så. =) mysigt. sen nästa helg blire filmmaraton med lisa och två till .. haha , Happy Feet och Borat är bokade! haha..



ja, det blev ju lite idag iallafall


brorsan du är bäst! ingen är dom du ! Axiz - Flygarn = alltid <3


Puss o kram <3

Av josephine - 17 juni 2007 13:25

hejs, vad hände med alla soliga dagar som fanns? 

dom bara försvann .. :S

Aja, vaknade imorse av att mamma ringde ner hit och sa att ja skulle kliva upp .. ska få främmande. great tänkte ja. jag som la mig såå tidigt.

det va ju bara o pallra sig upp och ducha o fixa sig.

nu sitter jag här medans alla andra är inne o babblar om gamla minnen som ja fattar nada av. :S hur kan de va kul ? aja. man får väl stå ut..

i eftermiddag kommer lisa iaf. hon ska sova här o så.. kolla på film .. och imorn ska vi nog sola på mitt tak .. hehe. blev inte i sommras så det få bli nu innan hon åker till malta den busen ..

jag vill också dit på språkresa. tänk o få prata engelska i tre veckor.. härligt!

jaja, nu ska ja väl in o keka nått med dom är tråkarna..


puss / j

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Hur gammal är du?
 10-15 år
 16-20 år
 21-25 år
 25+

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards